گودیر تامین کننده لاستیک های جیپ اونجر




گودیر تامین کننده لاستیک های جیپ اونجر

طیف وسیعی از لاستیک گودیر به عنوان تایر OE یا همان تجهیزات اصلی برای جیپ اونجر جدید انتخاب شده است که شامل لاستیک های تابستانی و تمام فصل گودیر می باشد.

لاستیک گودیر به صورت استاندارد بر روی جیپ اونجر که اولین خودروی تمام الکتریکی جیپ محسوب می شود، نصب خواهد شد. این اتفاق با استراتژی "آماده برای خودروهای برقی" گودیر نیز مطابقت دارد و تعهد این شرکت را به ارائه راه حل های نوآورانه تایر برای وسایل نقلیه الکتریکی و آینده حمل و نقل پایدار نشان می دهد. جیپ با مدل های بنزینی نیز در بازار اروپا در دسترس خریداران است.

جیپ با طراحی و تولید نسخه تمام الکتریکی اونجر، تعهد خود را به تحرک پایدار، ویژگی‌های برجسته و طراحی آینده‌نگر نشان داده و توانست برای اولین بار عنوان برجسته «خودروی سال ۲۰۲۳ اروپا» را از آن خود کند. این جایزه معتبر بیشتر بر عملکرد استثنایی اونجر تأکید می کند و موقعیت آن را به عنوان یک تغییر دهنده بازی در بخش خودروهای الکتریکی B-SUV مستحکم می کند.

گودیر جیپ اونجر را به مجموعه استثنایی از لاستیک های خود مانند Vector 4seasons Gen-3،  EfficientGrip Performance 2 و EfficientGrip 2 SUV مجهز کرده است. تمامی مدل ها فناوری نوآورانه ای را به نمایش می گذارند که نه تنها به کاهش انتشار صدا کمک می‌کند، بلکه مقاومت غلتشی را نیز بهینه می کند، پایداری را افزایش می دهد و آنها را به گزینه عالی برای خودروهای الکتریکی تبدیل می‌کند. گودیر با تولید سایزهای مختلف برای اونجر، پاسخگوی کامل بری رفع نیازها و نشان دادن قابلیت های این خودرو می باشد.

در مجموعه لاستیک های تمام فصل گودیر، تایر Vector 4seasons Gen-3 به عملکرد عالی در شرایط مرطوب شناخته شده است. همچنین این لاستیک با ترمز خشک کوتاه و هندلینگ عالی در شرایط خشک، برای استفاده در تمام فصول سال، مناسب می باشد. این لاستیک در سایز 215/60R17 100V موجود می باشد.

تایرهای تابستانی EfficientGrip Performance 2 و EfficientGrip 2 SUV با آج انعطاف پذیر به کاهش شکستگی های ناشی از سطوح ناهموار جاده کمک می کند و در نتیجه دوام بسیار خوبی دارند. به علاوه، EfficientGrip Performance 2 حداقل 20% مسافت پیموده شده بیشتر از رقیب آزمایش شده ارائه می دهد و در نتیجه عمر طولانی تری دارند. لاستیک EfficientGrip Performance 2 در سایز 215/55R18 99V XL و لاستیک EfficientGrip 2 SUV در سایز 215/60R17 96H موجود می باشد.

مدیر عامل گودیر، هانس وریسن گفت: طیف وسیع لاستیک های تابستانی و تمام فصل گودیر، باعث شد که ما برای انتخاب جیپ پیشگام شده و برای اولین بار جیپ با لاستیک تمام فصل عرضه بشود. تایر های برقی گودیر، پاسخگوی قابلیت های پیشرفته اونجر هستند و تعهد ما را به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای وسایل نقلیه الکتریکی نشان می‌دهد.


منبع:  https://news.goodyear.eu/​



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0